Zilele 3-4.

Salut! Nu ar fi prea multe de adăugat, privind meniul de ieri… Pentru a mai varia gustul, mi-am făcut la prânz și o supă de linte, iar un shake de căpșuni a fost o gustare foarte sățioasă.

 

Dar ce este mai important este că azi era zi de cântărit, așa că am făcut-o și vă arăt și vouă. 🙂

Dacă vă amintiți, am început ziua1 cu 63.4 kg. Nu este rău 2 kg în 3 zile, nu-i așa? 

Totuși, nu vă imaginați că va continua în ritmul acesta… așa cum v-am spus de la început, un motiv pentru care am luat în greutate este „ronțaitul” de tot felul de chestii sărate, care a dus la reținerea unei cantități de apă. 

Cel mai probabil, menținând regimul, ritmul în care voi pierde din greutate va fi de circa 300-400 g pe zi. Asta în condițiile în care nu prea am făcut mișcare… dacă intră și puțin sport în ecuație, deja ritmul se schimbă. Următoarea întânire cu cântarul, luni! Cine vrea să înceapă acum, ca să ne comparăm rezultatele?

Știu că regimul meu pare cam frugal și puțin plictisitor (sunt și vegetariană), dar mâine revin cu regulile de bază pentru o dietă sănătoasă de succes, pentru toate gusturile!

ZIUA 2. Meniul meu de astăzi poate nu este foarte atrăgător, dar cu siguranță dă rezultate 🙂 Dimineața am avut aceleași nuci cu miere plus cafea. La prânz o porție de fasole verde cu puțin ulei și oțet (are foarte puține calorii, o porție măricică abia sare de 100). Iar acum pregătesc o supă de roșii Wellness by Oriflame, în care am adăugat puțin busuioc tocat. 

Supa se face foarte simplu și rapid: 2 linguri de pudră amestecate cu 250 ml de apă fierbinte

Iar rezultatul arată și miroase bine, este sănătos și hrănitor. Nu mi-e foame, totul e ok, abia aștept să mă cântăresc joi dimi. 🙂

 

Pentru obișnuința de a mânca lucruri nesănătoase este necesară un pic de voință. În general, după 3 zile, totul devine mai ușor, pentru că avem deja „istoric” de reușită. Pofta și foamea sunt destul de ușor ținute în frâu de produsele Wellness, pentru că oferă rapid senzația de sațietate.

Meniul meu de azi:
Pentru că nu îmi este foarte foame dimineața, am luat doar o cafea plus un mic bol de nuci cu miere, apoi, mai târziu, un pahar cu suc proaspăt de portocale.
La prânz, am avut supă de sparanghel Wellness by Oriflame, în care am ras o jumătate de morcov.
Deoarece supa ține excelent de foame, azi voi face o excepție și voi sări peste cină, consumând doar un ceai.
Alte detalii mâine!

 

O să revin cu poze de cântar la fiecare 3 zile, ca să puteți urmări evoluția 
Dar, mai întâi, să enumerăm cauzele kilogramelor în plus și să găsim soluția.
MOMENTUL DE SINCERITATE!
Cauze: mâncat târziu, exces de dulciuri, exces de sare (chipsuri, snacksuri)
Soluția? Păi simplu (teoretic): renunțarea la toate cele de mai sus și adoptarea unui regim de viață sănătos.
Pe hârtie este simplu… în practică, apar anumite piedici: obișnuința, pofta de alimente nesănătoase, foamea! Cum trecem peste ele?

Cântarul Tanita cu impedanță bioleectrică permite analizarea și a altor indicatori, pe lângă greutate, așa că pot urmări și alți indicatori importanți sănătății.
Așa că mă pot îngrijora pentru cele 5 kg de grăsime viscerală și îmi propun să dispară cel puțin 1,5 kg în aceeași perioadă de 5 săptămâni.

ZIUA 1. Orice dietă începe de luni, nu-i așa?
Și pentru că urmărim rezultate, mai întâi trebuie să știm de unde plecăm.
Păi, din păcate… plecăm de la 63,4 kg, record personal negativ … și vreau să ajung la 54 kg în 5 săptămâni… da, aproape 10 kg!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.