Cât costă înscrierea la Oriflame?
În general, Oriflame taxează o nouă înscriere cu 3,75 lei. În campaniile promoționale, se oferă înscriere gratuită. Întreabă-ți liderul despre situația din campania curentă.
De ce este necesară copia de buletin?
Dacă dorești să ai o perioadă de 18 zile din momentul primirii produselor până la plata facturii, este necesar să iei la cunoștință condițiile, să semnezi fișa de înscriere și să-ți dovedești identitatea printr-o copie a buletinului și, eventual, și a altui act personal. Dacă preferi să platești produsele la livrare, vom înregistra datele tale personale fără să-ți solicităm vreun act.
Cum comand produse?
Prima comandă i-o vei trimite liderului tău, care se va ocupa de transmiterea actelor și de înregistrarea ta. Imediat apoi, vei primi un cod și o parolă cu care poți intra în contul tău și plasa comenzi. Dacă nu ai acces în mod curent la internet sau nu te descurci, liderul te va ajuta și cu transmiterea comenzilor.
Ce se întâmplă dacă nu plasez comandă intr-o campanie?
Absolut nimic. Îți poți contacta liderul oricând dorești din nou să comanzi și acesta îți va oferi catalogul nou. Pentru a rămâne reprezentant Oriflame, este suficient să comanzi doar o dată pe an. Totuși, te sfătuim să profiți cât mai des de ofertele și premiile oferite.
Ce se întâmplă dacă întârzii cu plata facturii?
Pentru că avem cea mai avantajoasă ofertă de câștig de pe piață, avem pretenția la maximă seriozitate din partea reprezentanților noștri. Beneficiezi de o perioadă generoasă de credit, de 18 zile din momentul primirii produselor, iar responsabilitatea adunării contravalorii produselor îți aparține în întregime. La 5 zile de întârziere se percep penalități de 3% din valoarea facturii, după 15 zile se adaugă 5%, iar la 25 de zile încă 10%! După 30 de zile, datele reprezentanților rău-platnici sunt transmise unei firme de avocatură, pentru recuperare în justiție. Alege-ți clienții cu grijă și asigură-te că factura se plătește la timp și vom avea o colaborare frumoasă și de durată!
Cum procedez dacă un client refuză să mai ia un produs?
Indiferent de motivul pentru care nu reușești să mai „scapi” de unul dintre produsele comandate, îl poți returna în termen de 30 de zile. Totuși, îți recomandăm să-ți alegi clienți serioși 🙂
Cât durează un catalog?
Perioada de valabilitate a ofertelor dintr-un catalog durează exact 21 de zile. Găsești mereu data de început și de final în colțul din dreapta-sus al catalogului.
Unde pot plăti factura Oriflame?
Factura Oriflame trebuie achitată în termen de 18 zile la CEC, BRD, Poștă, puncte Payzone, Garanti Bank, sau la sediile oficiale Oriflame.
Dacă ai o întrebare la care nu ai găsit răspuns aici, trimite-ne-o prin secțiunea „Contact”.